onsdag 16 juni 2010

The second day

Andra dagen på jobbet och jag lekar fortfarande städerska, men jag tycker om det. Det är lugnt, avslappnande och man får göra allt i sin takt. Ingen hetsig Lisa som räknar minuterna. :) Nu är jag lite ledig mitt på dagen, för att.. Ja, varför? Antar att det är slut på jobb. ;) Haha! Väntar på att några gäster ska resa ifrån lägenheter så får jag städa de sen också.

I eftermiddag/kväll blir det flytt igen. Jag blir för dålig utav att bo här så jag får flytta till en lägenhet där vi kommer att bo flera tjejer. En trappa ner ifrån lägenheten har jag mitt arbete. Snacka om nära ;)

Nu ska jag vila lite, eftersom jag fortfarande inte får en hel natt med sömn pga allergin, sen blir det att packa ihop och flytta. Om inte chefen har andra saker han vill att jag ska göra. :)

3 kommentarer:

elin sa...

Åh va bra med nytt! Nu kommer du kunna jobba dubbelt så fort så fundera ut dina strategier och upplägg för pensionatet - ännu bättre;) Men nytt boende betyder ju att du måste lägga ut fler bilder, förstår du väl?:P Puss

Maja sa...

åh så spännande att följa ett sommaräventyr, eftersom jag själv har ett liknande så är vi lite i samma sits. jag ska försöka bättra mig och ge lite bättre updatering om borås:)

Angie sa...

Håller med Maja. Älskar att du kommit igång nu när du är på Gotland så vi vet vad du har för dig. Eahtsam datnem och kommer sakna dig hemma i sommar. Spec Ankis och på gietien.. <3