torsdag 28 februari 2013

Ta-hand-om-mig-själv dag!

Jag hade ju som nyårslöfte att ta bättre hand om mig själv och försöka stressa ner mig 
- over all går det sisådär, men denna dag var fantastisk! 

Hade bokat tid hos en naprapat för att äntligen få någon att kolla på min rygg. Det var på tiden vill jag lova. Min höft var roterad, mitt ena ben 2 cm längre än det andra och att min bröstkorg var som låst. Han kunde också avslöja mitt svar på frågan; "hur länge har du haft ont?" - "ett tag" (läs:flera år!)
Hur som, han rättade till allt och nu blir det ett återbesök om 6 veckor. 

Sen fick jag en oförutsedd lön, vilket gjorde att jag gick till frissan och tog hand om trollrufset!


Efter detta blev jag bjuden på mat, vin och mys hos underbara Lotta!


Hon var också duktig och uppdaterade mig av det viktigaste av melodifestivalen som jag har missat.
 -Det är riktiga vänner det !

Som sagt, en helt fantastisk dag! 

Östersund är ett helt underbart ställe. Mitt nästa hem måntro?

Inga kommentarer: