torsdag 6 juni 2013

Så mycket saker att göra - så lite tid.

Huff. Det har varit några hektiska veckor sen jag flyttade ifrån Trondheim - för det jag har gjort, om jag nu i all hast skulle ha glömt att skriva det. :) Det är knappt så att jag hinner att uppdatera här, plus att jag ligger några event efter så - kände att de va lika bra att börja försöka komma ikapp innan det är allt för sent. 

Hursom. Innan jag var iväg på reunion med mina idrebrudar så var jag faktiskt i Västerås och träffade två utav mina allra käraste vänner, systrarna Elin och Malin. 

Vi hade det mest bara sådär helt underbart.
Drack rosé, sittandes på en balkong, i solskenet, med jordgubbar som doppades i choklad!
 Mmmmmmmm.  
Live Laugh Love
Vi testade även drinkarna i Västerås på en mysig uteservering. Vad ska man säga? Stadsliv när det är som bäst!
Malins fantastiska kladdkaka med daim var ju såklart ett måste!


Schlager dansgolvet - flopp!?
WalkOfShame! Lätt den bästa ever.

 Jag kan nog inte säga det för mycket men jag har helt fantastiska vänner i mitt liv!


Och under en vecka hann jag träffa merparten av de som står mig närmast mitt hjärta. 
Men SNART har jag träffat alla mina hjärtan under en månad för SNART är det ANKAREDE.

Behöver. Jag. Säga. Att. Jag. längtar. Ihjäl. Mig?


Inga kommentarer: