onsdag 29 maj 2013

Gusnie datne övtebe våhkoen?

Det var frågan som ställdes idag.
 Vart var du förra veckan?

Mitt svar blev: Först var jag i Trondheim, sen Idre och efter det åkte jag till Älvdalen. Dagen efter det åkte jag till Västerås via falun, spenderade helgen i Stockholm och anlände sedan till Röros söndag kväll.

Alla började skratta..
Missade jag någonting roligt? 


Jag har ett helt enkelt ett underbart liv med många vänner runtomkring som jag bara måste träffa för att de gör mig lycklig.

Så ja, måndagen spenderades i Trondheim med min underbara (ex) sambo, där vi hade flyttstäd men vi hann även med att åka iväg på en liten utflykt i finvädret. 









 Och denna underbara utsikt var min avskedspresent som Trondheim gav mig. 



Forever in my heart! 
Vilken helt fantastisk stad. 
Jag är förälskad! 
- I'll be back!

Inga kommentarer: