torsdag 1 augusti 2013

Idag startar ett nytt kapitel i mitt liv.

JAG HAR ÄNTLIGEN FÅTT MIN FÖRSTA ALLDELES EGNA LÄGENHET
I VAD JAG HOPPAS ÄR MIN DRÖMSTAD
ÖSTERSUND
Så, imorgon efter jobb spurtar jag till Östersund med första flyttlasset. Underbara och fina Hanna har varit och hämtat nyckeln idag så att jag kan ta mig in i helgen. Wihooo! Jag vet inte ens om jag kan förklara min lycka. Efter alla dessa år som säsongare, åkandes hit och dit, nästan så att jag har levt och bott i bilen månadsvis - så får jag äntligen ett hem. Ett ställe där jag är helt själv, där endast mina saker är och det bästa av allt - ALLA mina saker är där. Jag slipper leta runt på 5 olika ställen efter en grej och jag kanske kan få ordning på allt jag äger och har.
Detta ska bli mitt hem, min fristad där jag kan göra vad jag vill (!) Wow - vilken känsla! Jag är en MYCKET lycklig människa.

Nu var det ju ett tag sen jag skrev så ni alla undrar kanske VAD jag ska göra i Östersund. Jodåsåatt jag ska bli student. Jag ska börja ekonomprogrammet och det beslutet gör mig också väldigt glad.

Efter alla dessa år med velande...
Vad ska jag bli? Vad ska jag läsa? Vill jag studera? Vad vill jag göra?
..så känns de skönt att äntligen fattat ett beslut, ett försök till att börja lista ut vad jag vill, för believe me, det vet jag fortfarande inte.

Men hursom.
Ni alla är hjärtligt välkomna att besöka mig!
Vare så det är på en snabbkaffe eller mitt i natten!
Sällskap uppskattas alltid.  

1 kommentar:

maja sa...

så glad för din skull med tone. kommer gärna på besök:)